неделя, 21 ноември 2010 г.

Как да ви опиша..лято е ....топло е в легло от жълти минзухари.В стаята е уютно,навън студено е. Вече е есен и е жълто. Няколко ноти неизвестни блещукат пред очите ми.Музиката е лилав пясък,.Котката ми разбира това.Навън е интересна пустош.искаше ми се да я посетя,.но вече е доста тъмна и не се вижда. Котката е все мяукаща с музиката се получава,..като приспивна песничка,..аз летя летя и падам .Все ми се слуачва да не знам нищо за себе си.Котаракът пее Баба спи и леко похърква...котките не пият алкохол...,.ЦЕзар живее вече 10 години..тук с трима човека и един телевизор. Прилича на крава,защото е чернобял..и едър,.Е не прави мляко,но си е заклет фен на млечните продукти.
невидимият бунт на небесата
Цезарчо

Няма коментари:

Публикуване на коментар




Последователи

сладкодумковщини

  • - nothing in or out reality full of emtiness
    Преди 11 години
  • - На среща с морето съм. Пети януари е. То ми говори толкова нежно и толкова срамежливо. Гладките звуци на вълните му целуват плахо ушите ми. Малко по малк...
    Преди 12 години