сряда, 21 септември 2011 г.

по-жадно не съм пила бира...и по-жестоко не съм рисувала,утрЕ ставам принцеса
УТРЕ СТАВАМ РАНО
утре ще пия кафе
утре ще съм изкъпана,дрехите ме чакат ..някои измачкани ,дали някога ще мога да си облека всичките наведнъж?..
слушам всичко възможно ,което мога да чуя
подслушвам radiohead,този път обичам warpaint
спомням си...
мажа на платно
влюбена съм....ТОзи път не знам в когооо
въобразявам си ,че живея здравословно..
дишам тежък въздух ,и псувам за окраса
подскачам около котката в ателието , тя ми се смее
всичко това живее притиснато в тялото ми и понякога пее ,понякога не

Няма коментари:

Публикуване на коментар




Последователи

сладкодумковщини

  • - nothing in or out reality full of emtiness
    Преди 11 години
  • - На среща с морето съм. Пети януари е. То ми говори толкова нежно и толкова срамежливо. Гладките звуци на вълните му целуват плахо ушите ми. Малко по малк...
    Преди 12 години